Kupac može u svakom trenutku pre isporuke i plaćanja da odustane od kupovine.
Ukoliko kupac nije zadovoljan kvalitetom određenog proizvoda može ga vratiti dostavljaču i račun će mu biti umanjen . Ukoliko je iznos plaćen online transakcijom biće mu refundiran iznos nazad na račun ili u gotovini. Dostavljać će morati da zadrži fiskalni račun zbog naloga za ispravku koji mora biti urađen ali će kupcu dostaviti na email gotovinski račun koji sadrži iste stavke i cene kao na fiskalnom računu.
Reklamacije na prehrambene proizvode koji treba da budu na temperaturnom režimu (frižider ili zamrzivač) u smislu kvaliteta i kvantiteta kupac je obavezan da uloži lično dostavljaču prilikom isporuke , u toku dana na telefon 011-2751874 i 060-0440089 ili email adresu online@sinko.rs .
Za ostalu robu reklamacija se može uložiti u roku od 2 dana .
Svaku opravdanu reklamaciju kupca ćemo uvažiti . Reklamacije mogu biti rešene vraćanjem novca , zamenom proizvoda za isti ili zamenom proizvoda za neki drugi .
Kupac može da odluči na koji način želi da se reši njegova reklamacija.